infomedia

ساخت وبلاگ

عوامل اثرگذار در نوع تغذیه قبل از بدنسازی

استفاده از مواد مغذی مناسب قبل از ورزش به شما انرژی و قدرت لازم برای عملکرد بهتر را می‌دهد. هر درشت مغذی نقش خاصی قبل از تمرین دارد. بااین‌حال، نسبت این که قبل از تمرین بدنسازی چه بخوریم بسته به فرد و نوع ورزش متفاوت است. سه درشت مغذی اصلی به شرح زیرند:

کربوهیدرات‌ها

ماهیچه‌های شما از گلوکز کربوهیدرات‌ها برای سوخت استفاده می‌کنند. گلیکوژن روشی است که بدن گلوکز را پردازش کرده و آن‌ها را عمدتا درکبد و ماهیچه‌ها ذخیره می‌کند. برای ورزش‌های کوتاه و با شدت بالا، ذخایر گلیکوژن منبع اصلی انرژی عضلات شماست، اما برای تمرینات طولانی‌تر، میزان استفاده از کربوهیدرات به عوامل مختلفی بستگی دارد. ازجمله این عوامل می‌توان به‌شدت، نوع تمرین و رژیم غذایی کلی اشاره کرد.
ذخایر گلیکوژن عضلات شما محدود است، پس همان‌طور که این ذخایر خالی می‌شوند، انرژی خروجی شما هم کاهش می‌یابد. کربوهیدرات‌ها می‌توانند ذخایر گلیکوژن و استفاده از آن را افزایش دهند. با داشتن یک رژیم غذایی پر کربوهیدرات به مدت ۱ تا ۷ روز می‌توان ذخایر گلیکوژن را به حداکثر مقدار خود رساند.

پروتئین

بسیاری از مطالعات پتانسیل مصرف پروتئین قبل از تمرین را برای بهبود عملکرد ورزشی ثابت کرده‌اند. نشان داده‌شده است که خوردن پروتئین (به‌تنهایی یا همراه با کربوهیدرات) قبل از ورزش باعث افزایش سنتز پروتئین عضلانی می‌شود و پاسخ آنابولیک مثبت را به همراه دارد. همچنین پروتئین برای بهبود ریکاروری عضلات ضروری است و رشد عضلانی بهتر را به دنبال خواهد داشت.

چربی

در عین این که گلیکوژن برای تمرینات کوتاه و با شدت بالا استفاده می‌شود، چربی منبع سوخت برای ورزش‌های طولانی‌تر و با شدت متوسط تا کم است. قطعا منظور از جربی، ر نوع چربی نیست و باید به سراغ منابع سالم آن بروید تا بتوانید از فواید آن‌ها نهایت استفاده را داشته باشید. اگر نتوانستید این فاصله زمانی را رعایت کنید نیز ایرادی ندارد، فقط باید دقت کنید که هر چه به زمان تمرین نزدیک می‌شوید، باید وعده غذایی خود را کوچک‌تر و ساده‌تر کنید.
اگر ۴۵ تا ۶۰ دقیقه قبل از تمرین غذا می‌خورید، غذاهایی را انتخاب کنید که هضم ساده‌ای دارند و عمدتاً حاوی کربوهیدرات و مقداری پروتئین هستند، این کار به جلوگیری از هرگونه ناراحتی معده در حین ورزش کمک می‌کند و بدن راحت‌تر می‌تواند انرژی موردنیاز خود را تامین کند.
 
همچنین برای این ورزش باید از خرید کفش ورزشی مردانه یا زنانه مناسب غافل نشوید. 
infomedia...
ما را در سایت infomedia دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محدثه پور حمیدی infomedia بازدید : 123 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 15:01

مزایای استفاده از خدمات سئو

خدمات سدو (seo) سایت، تمامی جنبه‌های فروشگاه اینترنتی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر فکر می‌کنید سئو تنها باعث آمدن شما به صفحه اول گوگل می‌شود، در اشتباه هستید. موارد زیر تنها تعدادی از مزیت‌های سئو است:

  • بهبود جستجوی ارگانیک باعث افزایش ترافیک ورودی به سایت می‌شود. هنگامی‌که در رتبه‌های اول جستجوی گوگل قرار می‌گیرید، خواه ناخواه تعداد بازدید کاربران از صفحات داخلی سایت شما بیشتر می‌شود.
  • استفاده از خدمات سئو با عکس ایجاد اعتبار و اعتماد می‌شود. کاربران لینک‌های ابتدایی نتایج جستجوی گوگل اعتماد بیشتری می‌کنند. از طرف دیگر سئو داخلی باعث بالا رفتن جذابیت و خوانایی مطالب شما خواهد شد. این یعنی اعتبار سایت شما برای کاربران افزایش پیدا کرده است.
  • یکی از اهدافی که سئو تکنیکال دنبال می‌کند، بهبود رابط و تجربه کاربری است. با انجام خدمات سئو تکنیکال، نقص‌ها و ایرادات سایت شما برطرف می‌شود. افزایش سرعت سایت، موبایل فرندلی بودن صفحات و… باعث بهبود تجربه کاربری می‌شود.

 

  • خدمات سئو محلی (Local Seo) روی فروش محصولات و ارائه خدمات به کاربران در محدوده جغرافیایی نزدیک تاثیر می‌گذارد. لوکال سئو روی استان، شهر، هر منطقه یا حتی محله موثر است. یعنی شانس پیدا شدن شما برای کاربران نزدیک به خود، بیشتر از دیگران است.
  • خدمات سئو قیمت کمتری نسبت به روش‌های بازاریابی و تبلیغات سنتی دارد. ماندگاری این روش‌ها در ذهن کاربران بیشتر از بازاریابی سنتی است. علاوه بر آن در سئو می‌توانید روی مخاطبان هدف خود برنامه ریزی کنید. این یعنی شانس موفقیت بیشتر با هزینه کمتر.
  • نتایج به دست آمده از سئو قابل اندازه گیری است. یعنی شما می‌توانید نتیجه هر پولی که به عنوان نرخ خدمات سئو پرداخت می‌کنید را ببینید. مقایسه نتایج به شما کمک می‌کند تا بهترین روش و مسیر را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.
  • افزایش فروش با سئو سایت هدفی دست یافتنی است.طبق آمارهای جهانی در سال 2020، بیش از 2 میلیارد نفر برای خرید روزمره به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی رفته‌اند. آمار فروشگاه‌های ایرانی هم جهش و رشد فروش را نسبت به 5 سال پیش نشان می‌دهد.

infomedia...
ما را در سایت infomedia دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محدثه پور حمیدی infomedia بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 2:42